Znajdź odpowiedzi

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z naszym serwisem

Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym lidl-sklep.pl?

Zakupy w sklepie internetowym lidl-sklep.pl są bardzo proste! Postępuj zgodnie z następującymi krokami i ciesz się naszą ofertą:
 
1. Wybierz produkt

2. Wybierz rozmiar

3. Wybierz kolor

4. Dodaj do koszyka


5. Przejdź do kasy

Czy mogę złożyć zamówienie na telefonie komórkowym lub tablecie?

Tak, możesz również składać zamówienia na telefonie komórkowym lub tablecie. Oczywiście Twoje dane będą przesyłane bezpiecznie i szyfrowane!

Jak rozpoznać, czy produkt jest dostępny?

Jeżeli produkt jest dostępny w sklepie lidl-sklep.pl, to w opisie produktu w sekcji "Dostępność" wyświetla się komunikat "Online". 

Czy wyprzedane produkty będą ponownie dostępne?

Nie możemy potwierdzić, kiedy i czy wyprzedany produkt będzie ponownie dostępny. Może się zdarzyć, że wyprzedany produkt będzie ponownie dostępny w późniejszym terminie.

Zachęcamy do regularnego odwiedzania naszej strony.

W jaki sposób wykorzystać kod rabatowy?

Kod rabatowy możesz wykorzystać przy składaniu zamówienia, wpisując go w polu "Zrealizuj kod rabatowy" w Podsumowaniu Zamówienia (krok 4). Po kliknięciu "Zastosuj" rabat zostanie odpowiednio naliczony.

Pamiętaj, że kod powinien być wpisany wpisany wielkimi literami.

Czy mogę użyć kilku kodów rabatowych przy składaniu zamówienia?

Niestety, przy każdym zamówieniu możesz wykorzystać tylko jeden kod rabatowy. Każdy kod może być użyty tylko jeden raz. Po wypełnieniu zamówienia kod rabatowy traci ważność.