Znajdź odpowiedzi

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z naszym serwisem

Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym Lidl?

Zakupy w naszym sklepie internetowym są bardzo proste. Postępuj zgodnie z następującymi krokami i ciesz się naszą ofertą:
1. Wybierz produkt:
Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym Lidl?
2. Wybierz rozmiar:
Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym Lidl?
3. Wybierz kolor:
Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym Lidl?
4. Dodaj produkt do koszyka:
Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym Lidl?
5. Przejdź do kasy:
Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym Lidl?

Czy mogę złożyć zamówienie na telefonie komórkowym lub tablecie?

Tak, możesz również składać zamówienia na telefonie komórkowym lub tablecie. Oczywiście Twoje dane będą przesyłane bezpiecznie i szyfrowane!

Jak rozpoznać, czy produkt jest dostępny w sklepie internetowym?

Jeżeli produkt jest dostępny w sklepie lidl-sklep.pl, to w opisie produktu w sekcji "Dostępność" wyświetla się komunikat "Online". W przypadku kiedy komunikat "Online" jest czerwony i przekreślony oznacza to, że produkt chwilowo nie jest dostępny. Zachęcamy do regularnego odwiedzania naszej strony.

Kiedy artykuł promocyjny ponownie znajdzie się w ofercie?

Informacje o planowanych w naszej ofercie artykułach znajdują się tutaj. W przypadku jeśli poszukiwany artykuł nie znajduje się w ofercie, prosimy o kontakt z nami przez nasz formularz kontaktowy. Nie przegap żadnej super okazji- pobierz aplikację Lidl oraz Lidl Plus (więcej informacji tutaj) i zapisz się do naszego newslettera.

W jaki sposób wykorzystać kod rabatowy?

Kod rabatowy możesz wykorzystać przy składaniu zamówienia, wpisując go w polu "Zrealizuj kod rabatowy" w Podsumowaniu Zamówienia (krok 4). Po kliknięciu "Zastosuj" rabat zostanie odpowiednio naliczony. Rabat rozdzielany jest proporcjonalnie na każdy akrtykuł w zamówieniu. W przypadku chęci zwrotu zamówienia rabat przepada.

Pamiętaj, że kod powinien być wpisany wielkimi literami. Przy każdym zamówieniu możesz wykorzystać tylko jeden kod rabatowy. Po wypełnieniu zamówienia kod rabatowy traci ważność.

Czy mogę użyć kilku kodów rabatowych przy składaniu zamówienia?

Niestety, przy każdym zamówieniu możesz wykorzystać tylko jeden kod rabatowy. Każdy kod może być użyty tylko jeden raz. Po wypełnieniu zamówienia kod rabatowy traci ważność.