Znajdź odpowiedzi

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z naszym serwisem

Czy zakupy w lidl-sklep.pl są bezpieczne?

Tak, bezpieczeństwo Twoich danych odgrywa dla nas kluczową rolę. Twoje dane osobowe będą zawsze bezpiecznie przesyłane za pomocą szyfrowania SSL podczas logowania klienta i podczas procesu składania zamówienia.

Certyfikat PCI DSS potwierdza, że infrastruktura sklepu internetowego lidl-sklep.pl i płatność kartą kredytową są bezpieczne.

Dane osobowe są przetwarzane przez specjalnie zabezpieczone systemy i odpowiednio przeszkolonych pracowników.

Jakie są opcje płatności?

Dokonując zakupu w sklepie internetowym lidl-sklep.pl, możesz wybrać dogodną dla Ciebie metodę płatności. 
 
Zapłacić możesz przy pomocy: 
- karty płatniczej (Visa lub MasterCard) 
- szybkiego przelewu (najpopularniejsze banki w Polsce).
 
Dostawcą usług płatniczych jest autoryzowany agent rozliczeniowy Adyen, a w przypadku szybkiego przelewu również DotPay.

Jak mogę zapłacić kartą płatniczą?

Przy płatności kartą należy podać:

1. numer karty,
2. dane właściciela,
3. datę ważności karty,
4. trzycyfrowy kod CVC/CVV widoczny na odwrocie karty.

Po złożeniu zamówienia kwota płatności zostaje zablokowana na Twoim koncie. Pieniądze zostaną przelane na konto Lidl dopiero w momencie wysłania zamówienia z naszego magazynu.

Nasze strony płatności są zabezpieczone protokołem szyfrowania SSL. Korzystamy również z certyfikowanych metod płatności. Dane kart płatniczych są przetwarzane z zachowaniem bezpieczeństwa i poufności. Dostawcą usług płatniczych jest autoryzowany agent rozliczeniowy – Adyen.
 
Aby zagwarantować bezpieczeństwo transakcji realizowanych za pomocą karty w sklepie Lidl, wszystkie dane są przesyłane przy użyciu protokołu szyfrowania SSL (Secure Socket Layer). Oznacza to, że dane są przesyłane przy użyciu bezpiecznego połączenia, zapewniającego, że osoby nieupoważnione nie mają dostępu do danych karty. Adyen sprawdza, czy karta jest ważna bezpośrednio w banku, który ją wystawił. Dane kart płatniczych zostają przekazane przez system Adyen bezpośrednio do banku i nie są nigdy zapisywane przez firmę Lidl . Dane karty płatniczej przetwarzane są zgodnie z międzynarodowym standardem bezpieczeństwa PCI DSS.

Jak otrzymam rachunek do mojego zamówienia?

Rachunek zostanie automatycznie wysłany do Ciebie e-mailem w formacie PDF po tym, jak zamówienie wyruszy do Ciebie z naszego magazynu.

Możesz także przeglądać i pobierać rachunki online w dowolnym momencie w panelu "Moje konto".

Jak zmienić preferowaną opcję płatności?

Składając zamówienie, masz możliwość wybrania preferowanej metody płatności – płatność przy pomocy karty płatniczej bądź szybkiego przelewu.

Pamiętaj, że zawsze możesz to zmienić! Wystarczy, że przejdziesz do panelu "Moje konto" i sekcji "Płatności".