Znajdź odpowiedzi

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z naszym serwisem

Jak mogę się zarejestrować?

Rejestracja do sklepu internetowego lidl-sklep.pl odbywa się poprzez utworzenie konta Moje Konto Lidl.

Uwaga: Moje Konto Lidl umożliwia logowanie do lidl-sklep.pl i aplikacji Lidl Plus za pomocą tych samych danych do logowania.

Kliknij ikonę "Zaloguj się" na górze strony po prawej i przejdź do rejestracji. Aby utworzyć Moje Konto Lidl, wprowadź swój adres e-mail i hasło w formularzu, a także opcjonalnie numer telefonu.

Pamiętaj, że hasło powinno spełniać następujące kryteria:

• Co najmniej 8 znaków i co najmniej dwa z następujących kryteriów:
• Co najmniej 1 cyfra
• Co najmniej jeden znak specjalny (na przykład @ # i + !?)
• Co najmniej 1 duża litera
• Co najmniej 1 mała litera

Po pomyślnym zarejestrowaniu otrzymasz wiadomość powitalną. Dla własnego bezpieczeństwa zalecamy regularne zmienianie hasła i używanie go tylko dla jednego konta.

Jak mogę odzyskać hasło?

W celu wygenerowania nowego hasła kolejno:

1. Kliknij ikonę "Zaloguj się" na górze strony po prawej.
2. W panelu Moje Konto Lidl wybierz "Zaloguj się".
3. Wpisz adres e-mail bądź numer telefonu i kliknij "Dalej".
4. Kliknij "Nie pamiętam hasła".
5. Wpisz powtórnie adres e-mail lub numer telefonu.
6. Po krótkim czasie otrzymasz e-mail z kodem weryfikacyjnym. Wpisz go we wskazanym polu.
7. Wpisz nowe hasło.

Po pomyślnym wprowadzeniu nowego hasła otrzymasz kolejne powiadomienie mailem. Twoje poprzednie hasło straci ważność.

Jak mogę zmienić dane / usunąć swoje konto?

Zmiana danych lub usunięcie konta możliwe jest w panelu "Moje konto". Zaloguj się do lidl-sklep.pl przy pomocy swoich danych, a następnie kliknij w ikonę "Moje konto" dostępną na górze po prawej stronie.
 
W dowolnym momencie istnieje możliwość zmiany danych klienta za pomocą sekcji "Dane użytkownika", "Dane adresowe" i "Płatności". Zwróć uwagę, że zmiana danych nie wpływa na poprzednio złożone zamówienia.
 
Jeśli chcesz nieodwołalnie usunąć swoje konto klienta, po prostu wybierz obszar funkcjonalny "Dane użytkownika" i kliknij pozycję menu "Usunięcie konta".
 
Zawsze masz możliwość założenia konta klienta, rejestrując się jako nowy klient. W takim przypadku nie jest już możliwe wyświetlanie wcześniej złożonych zamówień.