Znajdź odpowiedzi

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z naszym serwisem

Ile mam czasu na zwrot zakupionego produktu?

Jeżeli nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu, możesz bez problemu zwrócić go w czasie 30 dni od otrzymania zamówienia. 

Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, czyli posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.

Pamiętaj, że etykieta zwrotna po wygenerowaniu ważna jest 7 dni. Jeżeli termin jej ważności upłynie, niezbędny będzie kontakt z naszą Infolinią, która wygeneruje i prześle na Twój adres nową.

Jak mogę zwrócić zakupione produkty?

Jeśli zdecydowałeś się zwrócić zakupiony produkt, postępuj zgodnie z następującymi krokami:

1. Zaloguj się i przejdź do panelu "Moje konto"
2. Przejdź do "Zamówienia" i wybierz interesujące Cie zamówienie
3. Kliknij "Zwrot produktu"
4. W nowym oknie wybierz artykuł, który chcesz zwrócić
5. W menu rozwijanym masz możliwość wyboru liczby przedmiotów do zwrotu i podania przyczyny zwrotu (podanie przyczyny zwrotu jest dobrowolne)
6. Kliknij przycisk "Dodaj do listy zwrotów", a następnie potwierdź klikając "Zgłoszenie zwrotu"

Następnie otrzymasz e-mail, w którym znajdziesz formularz zwrotu i 2 etykiety. Jedną do naklejenia na przesyłce, drugą do potwierdzenia nadania przesyłki przez pracownika Poczty Polskiej. Prosimy o wydrukowanie wszystkich dokumentów z załącznika. Aby mieć pewność, że etykieta zostanie poprawnie odczytana przez skaner, pamiętaj, aby wydrukować ją z programu Acrobat Reader.

Załącz formularz zwrotny do paczki i przymocuj etykietę zwrotną wyraźnie widoczną na paczce. Bardzo ważne, aby kod kreskowy na etykiecie nie był zasłonięty, załamany ani zagięty. To umożliwi nam prawidłowe skanowanie kodu kreskowego.

Paczkę dostarcz do najbliższej placówki Poczty Polskiej, gdzie nadana będzie dla Ciebie bezpłatnie.

Pamiętaj, że etykieta zwrotna po wygenerowaniu ważna jest 7 dni. Jeżeli termin jej ważności upłynie, niezbędny będzie kontakt z naszą Infolinią, która wygeneruje i prześle na Twój adres nową.

Jedna etykieta może być wykorzystana tylko jeden raz. Jeżeli Twoje zamówienie zostało podzielone i dotarło do Ciebie w więcej niż jednej przesyłce, to po wykorzystaniu etykiety dostępnej w panelu klienta skontaktuj się z naszą Infolinią, aby otrzymać kolejne etykiety zwrotne.

Czy mogę zwrócić produkt zakupiony w sklepie internetowym lidl-sklep.pl w sklepie stacjonarnym Lidl?

Prosimy o zwrot produktów zakupionych w sklepie internetowym lidl-sklep.pl zgodnie z procedurą zamieszczoną na stronie internetowej. Przedmioty zakupione w sklepie internetowym nie będą przyjmowane w sklepach stacjonarnych.

Jak odzyskam zwrot zapłaconych środków?

Po rozpatrzeniu zwrotu w magazynie środki pieniężne zostaną zwrócone na rachunek bankowy, z którego dokonana została płatność.

Ile mam czasu na reklamację zakupionego produktu?

W przypadku artykułów zakupionych w sklepie internetowym lidl-sklep.pl masz prawo do ustawowych uprawnień wynikających z rękojmi. Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania towaru konsumentowi. 

Ponadto część produktów objęta jest również gwarancją producenta, która jest dobrowolnym oświadczeniem złożonym przez gwaranta. Okres gwarancji zależny jest od wybranego przez Ciebie produktu i jest z reguły określony w treści dokumentu gwarancyjnego. Natomiast gdy nie zastrzeżono takiego terminu, okres gwarancji wynosi 2 lata.

Jak zareklamować zakupiony produkt?

Zachęcamy do składania reklamacji bezpośrednio u naszych Partnerów Serwisowych, kontaktując się pod numerem telefonu/adresem e-mail podanym w instrukcji obsługi artykułu. 

W przypadku dalszych pytań skorzystaj z naszego formularza kontaktowego, bądź skontaktuj się bezpośrednio z naszą Infolinią, dostępną od poniedziałku do soboty w godz. 8:00-21:00 pod numerem tel. 800 012 071.