Znajdź odpowiedzi

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z naszym serwisem

Ile mam czasu na zwrot zakupionego produktu w sklepie online?

Towar możesz bez problemu zwrócić w czasie 30 dni od otrzymania zamówienia.

Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, czyli posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.
Pamiętaj, że etykieta zwrotna po wygenerowaniu ważna jest 7 dni. Jeżeli termin jej ważności upłynie, niezbędny będzie kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta, który wygeneruje i prześle na Twój adres nową.

Jak mogę zwrócić zakupione produkty w sklepie internetowym?

Jeśli zdecydowałeś się zwrócić zakupiony produkt, postępuj zgodnie z następującymi krokami:

  1. Zaloguj się i przejdź do panelu "Moje konto"
  2. Przejdź do "Zamówienia" i wybierz interesujące Cię zamówienie
  3. Kliknij "Zwrot produktu"
  4. W nowym oknie wybierz artykuł, który chcesz zwrócić
  5. W menu rozwijanym masz możliwość wyboru liczby przedmiotów do zwrotu i podania przyczyny zwrotu
  6. Kliknij przycisk "Dodaj do listy zwrotów", a następnie potwierdź klikając "Zgłoszenie zwrotu"
Następnie otrzymasz e-mail, w którym znajdziesz formularz zwrotu i 2 etykiety. Jedną do naklejenia na przesyłce, drugą do potwierdzenia nadania przesyłki przez pracownika Poczty Polskiej. Prosimy o wydrukowanie wszystkich dokumentów z załącznika. Aby mieć pewność, że etykieta zostanie poprawnie odczytana przez skaner, pamiętaj, aby wydrukować ją z programu Acrobat Reader.

Załącz formularz zwrotny do paczki i przymocuj etykietę zwrotną wyraźnie widoczną na paczce. Bardzo ważne, aby kod kreskowy na etykiecie nie był zasłonięty, załamany ani zagięty. To umożliwi nam prawidłowe skanowanie kodu kreskowego.

Paczkę dostarcz do najbliższej placówki Poczty Polskiej, gdzie nadana będzie dla Ciebie bezpłatnie.

Pamiętaj, że etykieta zwrotna po wygenerowaniu ważna jest 7 dni. Jeżeli termin jej ważności upłynie, niezbędny będzie kontakt z naszą Infolinią, która wygeneruje i prześle na Twój adres nową.

Jedna etykieta może być wykorzystana tylko jeden raz. Jeżeli Twoje zamówienie zostało podzielone i dotarło do Ciebie w więcej niż jednej przesyłce, to po wykorzystaniu etykiety dostępnej w panelu klienta skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, aby otrzymać kolejne etykiety zwrotne.

Czy mogę zwrócić produkt zakupiony w sklepie internetowym lidl-sklep.pl w sklepie stacjonarnym Lidl?

Prosimy o zwrot produktów zakupionych w sklepie internetowym lidl-sklep.pl zgodnie z naszym regulaminem. Przedmioty zakupione w sklepie internetowym nie będą przyjmowane w sklepach stacjonarnych.

Jak odzyskam zwrot zapłaconych środków?

Po rozpatrzeniu zwrotu w magazynie środki pieniężne zostaną zwrócone na rachunek bankowy, z którego dokonana została płatność.

Ile mam czasu na reklamację zakupionego produktu w sklepie online?

W przypadku artykułów zakupionych w sklepie internetowym lidl-sklep.pl masz prawo do ustawowych uprawnień wynikających z rękojmi. Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania towaru konsumentowi.

Ponadto część produktów objęta jest również gwarancją producenta, która jest dobrowolnym oświadczeniem złożonym przez gwaranta. Okres gwarancji zależny jest od wybranego przez Ciebie produktu i jest z reguły określony w treści dokumentu gwarancyjnego. Natomiast gdy nie zastrzeżono takiego terminu, okres gwarancji wynosi 2 lata.

Jak złożyć reklamację dotyczącą produktu zakupionego w sklepie internetowym Lidl?

W przypadku artykułów zakupionych w lidl-sklep.pl, przysługują Ci ustawowe uprawnienia wynikające z przepisów o rękojmi. Lidl ponosi odpowiedzialność za Produkty z Wadą jako sprzedawca na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.

Ponadto, niektóre produkty objęte są również gwarancją udzielaną przez gwaranta (najczęściej producenta). Zasady i warunki gwarancji zasadniczo wynikają z oświadczenia gwarancyjnego, najczęściej mającego formę dokumentu gwarancyjnego lub karty gwarancyjnej. Pamiętaj, aby sprawdzić termin, zasady i warunki gwarancji danego produktu. Termin gwarancji najczęściej określony jest w treści oświadczenia gwarancyjnego. Dla wielu produktów markowych sprzedawanych w sieci Lidl czas trwania gwarancji to 3 lata. Natomiast, gdy gwarant udzielił gwarancji bez wskazywania konkretnego terminu, okres gwarancji wynosi 2 lata licząc od dnia wydania Ci produktu.

Jeżeli chcesz zareklamować kupiony produkt:

A. W ramach rękojmi - postępuj według poniższych kroków:

  1. 1. Zaloguj się na swoje konto i przejdź do panelu "Moje konto", następnie "Zamówienia" , wybierz interesujące Cię zamówienie i kliknij "Zwrot produktu".
  2. 2. W nowym oknie wybierz artykuł, który chcesz zwrócić.
  3. 3. W menu rozwijanym masz możliwość wyboru liczby przedmiotów do zwrotu oraz podania przyczyny zwrotu (wybierz powód odpowiadający przyczynie reklamacji).
  4. 4. Kliknij przycisk "Dodaj do listy zwrotów", a następnie potwierdź klikając "Zgłoszenie zwrotu".
  5. 5. Następnie otrzymasz e-mail, w którym znajdziesz formularz zwrotu i 2 etykiety. Jedną do naklejenia na przesyłce, drugą do potwierdzenia nadania przesyłki przez pracownika Poczty Polskiej. Prosimy o wydrukowanie wszystkich dokumentów z załącznika. Aby mieć pewność, że etykieta zostanie poprawnie odczytana przez skaner, pamiętaj, aby wydrukować ją z programu Acrobat Reader.
  6. 6. Załącz formularz zwrotny do paczki i przymocuj etykietę zwrotną wyraźnie widoczną na paczce. Bardzo ważne, aby kod kreskowy na etykiecie nie był zasłonięty, załamany ani zagięty. To umożliwi nam prawidłowe skanowanie kodu kreskowego.
  7. 7. Paczkę dostarcz do najbliższej placówki Poczty Polskiej, gdzie nadana będzie dla Ciebie bezpłatnie.
Pamiętaj, że etykieta zwrotna po wygenerowaniu ważna jest 7 dni. Jeżeli termin jej ważności upłynie, niezbędny będzie kontakt z naszą Infolinią, która wygeneruje i prześle na Twój adres nową. Jedna etykieta może być wykorzystana tylko jeden raz. Jeżeli Twoje zamówienie zostało podzielone i dotarło do Ciebie w więcej niż jednej przesyłce, to po wykorzystaniu etykiety dostępnej w panelu klienta skontaktuj się z naszym działem za pomocą formularza kontaktowego. aby otrzymać kolejne etykiety zwrotne.

B. W ramach gwarancji – skontaktuj się z gwarantem lub serwisem działającym dla gwaranta.

Obecnie poprzez nasz formularz kontaktowy możesz zgłosić reklamację kierowaną do wybranych serwisów działających na rzecz gwaranta, takich jak: Delta-Sport, Hoyer, Grizzly, Kompernass, Targa. Dane kontaktowe do serwisów znajdziesz:
  • w powyższej wyszukiwarce Portalu Obsługi Klienta Lidl, podając 6-8 cyfrowy nr IAN z tabliczki znamionowej produktu,
  • w oświadczeniu gwarancyjnym (np. dokumencie gwarancyjnym lub karcie gwarancyjnej),
  • często również w instrukcji obsługi.
W pozostałych przypadkach wymagany jest kontakt bezpośrednio z gwarantem.