Znajdź odpowiedzi

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z naszym serwisem

Jakie są formy dostawy zamówienia w sklepie internetowym Lidl?

Zamów w sklepie internetowym lidl-sklep.pl, a otrzymasz swoje zamówienie bezpośrednio do domu, pracy czy pod inny wskazany przez Ciebie adres.

  • Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich - Inpost oraz DPD.
  • Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany adresu dostawy.
  • Paczki nie możesz odebrać w sklepie stacjonarnym.

Jaki jest czas dostawy?

  1. Dostawa nastąpi zgodnie z terminem przedstawionym na stronie produktu (przykładowe komunikaty - patrz poniżej)*.
  2. Dostawy realizowane są przez kurierów firm Inpost i DPD od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
  3. Po złożeniu zamówienia otrzymasz maila z potwierdzeniem oraz planowaną datą doręczenia przesyłki.
  4. W chwili kiedy zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz wiadomość e-mail potwierdzającą wysłanie zamówienia, w której znajdziesz numer przesyłki oraz link do jej śledzenia. Dodatkowo link ten znajduje się również w koncie klienta.
Jeśli kurier nie zastał Ciebie pod wskazanym adresem dostawy: Gdy pierwsza próba doręczenia będzie nieudana, kurier podejmuje drugą próbę, a w przypadku jej niepowodzenia, przesyłka trafia do oddziału firmy kurierskiej maksymalnie na 3 dni, gdzie możesz odebrać ją osobiście.

*Czas dostawy zamówień w okresach wyprzedaży lub innych akcji promocyjnych, może ulec wydłużeniu.

Ile kosztuje wysyłka towaru w sklepie internetowym Lidl?

Darmowa wysyłka przy zamówieniach od 149 zł.

Za zamówienia o wartości do 149 zł pobieramy opłatę w wysokości 9,99 zł.

Czy mogę śledzić status mojej przesyłki?

Tak, zamówienie możesz śledzić za pomocą indywidualnego numeru przypisanego do zamówienia, dostępnego w panelu "Moje konto" w sekcji "Zamówienia".

W każdym momencie możesz sprawdzić, gdzie jest Twoja przesyłka i jaki jest jej status doręczenia.

Co zrobić w przypadku niedoręczenia produktów z mojego zamówienia?

Jeśli brakuje elementów zamówienia, prosimy o upewnienie się, że zamówienie nie zostało podzielone na kilka dostaw. Przejdź do panelu "Moje konto", a następnie do sekcji "Zamówienia". Sprawdź status wysyłki produktów z zamówienia. Jeśli towary dostarczone w Twoim pakiecie są nadal niekompletne, przepraszamy za niedogodności. Prosimy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta przy pomocy formularza kontaktowego.