Znajdź odpowiedzi

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z naszym serwisem

Jakie są formy dostawy?

Zamów w sklepie internetowym lidl-sklep.pl, a otrzymasz swoje zamówienie bezpośrednio do domu, pracy czy pod inny wskazany przez Ciebie adres.

Przesyłki wysyłamy standardowym kurierem w ciągu 5 dni roboczych.

Jaki jest czas dostawy?

Dostawa nastąpi zgodnie z terminem przedstawionym na stronie produktu (od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). Z reguły można oczekiwać, że czas dostawy wynosi 5 dni roboczych od złożenia zamówienia.
 
W każdym momencie możesz sprawdzić, gdzie jest Twoja przesyłka i jaki jest jej status doręczenia w panelu "Moje konto" w sekcji "Zamówienia".

Ile zapłacę za wysyłkę towaru?

Zamówienia o wartości powyżej 149 zł wysyłamy standardowym kurierem za darmo.

Za zamówienia o wartości do 149 zł pobieramy opłatę w wysokości 9,99 zł.

Czy mogę śledzić status mojej przesyłki?

Tak, zamówienie możesz śledzić za pomocą indywidualnego numeru przypisanego do zamówienia, dostępnego w panelu "Moje konto" w sekcji "Zamówienia".

W każdym momencie możesz sprawdzić, gdzie jest Twoja przesyłka i jaki jest jej status doręczenia.

Co zrobić w przypadku niedoręczenia wszystkich produktów z mojego zamówienia?

Jeśli brakuje elementów zamówienia, prosimy o upewnienie się, że zamówienie nie zostało podzielone na kilka dostaw. Przejdź do panelu "Moje konto", a następnie do sekcji "Zamówienia". Sprawdź status wysyłki produktów z zamówienia.

Jeśli towary dostarczone w Twoim pakiecie są nadal niekompletne, przepraszamy za niedogodności.

Prosimy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta przy pomocy formularza kontaktowego bądź  bezpośrednio z naszą Infolinią, dostępną od poniedziałku do soboty w godz. 8:00-21:00 pod numerem tel. 800 012 071.

Nasi przyjaźni i kompetentni konsultanci chętnie pomogą.