Znajdź odpowiedzi

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z naszym serwisem

Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym Lidl?

Zakupy w naszym sklepie internetowym są bardzo proste. Postępuj zgodnie z następującymi krokami i ciesz się naszą ofertą:
1. Wybierz produkt:
Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym Lidl?
2. Wybierz rozmiar:
Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym Lidl?
3. Wybierz kolor:
Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym Lidl?
4. Dodaj produkt do koszyka:
Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym Lidl?
5. Przejdź do kasy:
Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym Lidl?

Jakie są opcje płatności w sklepie internetowym Lidl?

Dokonując zakupu w sklepie internetowym lidl-sklep.pl, możesz wybrać dogodną dla Ciebie metodę płatności.

Możesz zapłacić za pomocą:

  • karty płatniczej (Visa lub MasterCard),
  • szybkiego przelewu (najpopularniejsze banki w Polsce)
  • blik
Dostawcą usług płatniczych jest autoryzowany agent rozliczeniowy Adyen, a w przypadku szybkiego przelewu również DotPay. Przy płatności kartą należy podać:
  1. numer karty,
  2. dane właściciela,
  3. datę ważności karty,
  4. trzycyfrowy kod CVC/CVV widoczny na odwrocie karty.
Po złożeniu zamówienia kwota płatności zostaje zablokowana na Twoim koncie. Pieniądze zostaną przelane na konto Lidl dopiero w momencie wysłania zamówienia z naszego magazynu.

Nasze strony płatności są zabezpieczone protokołem szyfrowania SSL. Korzystamy również z certyfikowanych metod płatności. Dane kart płatniczych są przetwarzane z zachowaniem bezpieczeństwa i poufności. Dostawcą usług płatniczych jest autoryzowany agent rozliczeniowy – Adyen.

Aby zagwarantować bezpieczeństwo transakcji realizowanych za pomocą karty w sklepie Lidl, wszystkie dane są przesyłane przy użyciu protokołu szyfrowania SSL (Secure Socket Layer). Oznacza to, że dane są przesyłane przy użyciu bezpiecznego połączenia, zapewniającego, że osoby nieupoważnione nie mają dostępu do danych karty. Adyen sprawdza, czy karta jest ważna bezpośrednio w banku, który ją wystawił. Dane kart płatniczych zostają przekazane przez system Adyen bezpośrednio do banku i nie są nigdy zapisywane przez firmę Lidl . Dane karty płatniczej przetwarzane są zgodnie z międzynarodowym standardem bezpieczeństwa PCI DSS.

Jakie są formy dostawy zamówienia w sklepie internetowym Lidl?

Zamów w sklepie internetowym lidl-sklep.pl, a otrzymasz swoje zamówienie bezpośrednio do domu, pracy czy pod inny wskazany przez Ciebie adres.

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich - Inpost oraz DPD.

Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany adresu dostawy.

Paczki nie możesz odebrać w sklepie stacjonarnym.

Ile kosztuje wysyłka towaru w sklepie internetowym Lidl?

Darmowa wysyłka przy zamówieniach od 149 zł.

Za zamówienia o wartości do 149 zł pobieramy opłatę w wysokości 9,99 zł.

Jak skontaktować się z obsługą klienta?

Jeżeli masz pytania dotyczące lidl-sklep.pl bądź napotkałeś problemy z realizacją zamówienia, chętnie pomożemy.
Wejdź na Portal Obsługi Klienta bądź skontaktuj się bezpośrednio z naszą Infolinią, dostępną od poniedziałku do soboty w godz. 8:00-21:00 pod numerem tel. 800 012 071.