Znajdź odpowiedzi

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z naszym serwisem

Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym lidl-sklep.pl?

Zakupy w sklepie internetowym lidl-sklep.pl są bardzo proste! Postępuj zgodnie z następującymi krokami i ciesz się naszą ofertą:
 
1. Wybierz produkt

2. Wybierz rozmiar

3. Wybierz kolor

4. Dodaj do koszyka


5. Przejdź do kasy

Jakie są opcje płatności?

Dokonując zakupu w sklepie internetowym lidl-sklep.pl, możesz wybrać dogodną dla Ciebie metodę płatności. 
 
Zapłacić możesz przy pomocy: 
- karty płatniczej (Visa lub MasterCard),
- szybkiego przelewu (najpopularniejsze banki w Polsce).
 
Dostawcą usług płatniczych jest autoryzowany agent rozliczeniowy Adyen, a w przypadku szybkiego przelewu również DotPay.

Jakie są formy dostawy?

Zamów w sklepie internetowym lidl-sklep.pl, a otrzymasz swoje zamówienie bezpośrednio do domu, pracy czy pod inny wskazany przez Ciebie adres.

Przesyłki wysyłamy standardowym kurierem do 3 dni roboczych.

Ile zapłacę za wysyłkę towaru?

Zamówienia o wartości powyżej 149 zł wysyłamy standardowym kurierem za darmo.

Za zamówienia o wartości do 149 zł pobieramy opłatę w wysokości 9,99 zł.

Jak skontaktować się z obsługą klienta?

Jeżeli masz pytania dotyczące lidl-sklep.pl bądź napotkałeś problemy z realizacją zamówienia, chętnie pomożemy.

Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego bądź skontaktuj się bezpośrednio z naszą Infolinią, dostępną od poniedziałku do soboty w godz. 8:00-21:00 pod numerem tel. 800 012 071.